Tegenwoordig worden keuzes voor een restaurant steeds meer en meer gebaseerd op foto’s en recensies van anderen dan op reclame praatjes van het restaurant zelf. Naast Facebook, Twitter en diverse vergelijkingssites is Instagram een belangrijke speler op dit gebied. Je kent het wel, je bord wordt aan tafel gebracht en iedereen pakt zijn telefoon om snel even een foto te maken voor op Instagram. Wij namen de proef op de som en bekeken hoe ‘instagrammable’ (is dat een woord?) onze best geboekte hotspots zijn.
Als we zoeken op #Khotinsky komen we een hoop foto’s tegen de mooie opmaak van de gerechten en daarnaast van de locatie. De industriële uitstraling van het gebouw is het decor van menig bruidsreportage of werkdomein voor verschillende fotoclubs. De olijfbomen (zijn ze nou echt of niet?), de hoge ijzeren wijnrekken en de moderne lampenbollen zijn een graag geziene gast op de foto’s.
Daarnaast kom je op #Khotinsky ook veel foto’s van Khotinsky zelf tegen. Zeg nou eerlijk, erg gek is het niet om je als bedrijf te profileren met mooie foto’s van de gerechten en inrichting. Hier en daar vind je onder deze hashtag ook een aantal verdwaalde foto’s uit Azië.
Zelf wat mooie plaatjes schieten tijdens een High Tea bij Khotinsky? Reserveer bij Khotinsky.
Op #pilkingtons vinden we meer variatie. Pilkingtons is bijvoorbeeld ook terug te vinden als restaurant in Nieuw Zeeland. Als we filteren op de locatie van Restaurant Pilkingtons in Nederland komen we voornamelijk foto’s van de High Tea tegen. Het zwarte houten raamwerkje waar de High Tea in wordt geserveerd is een geliefd item op de foto’s.
Maak jij tijdens je High Tea bij Pilkingtons ook een foto met #Pilkingtons? Reserveer bij Pilkington’s.